Araya giren bir haber: Datça’da “Saman Ev”

Ekogazete Cumartesi sabahları ulaşır size.  Ama şimdi gelecek Cumartesiyi beklemeden bir haber giriversin devreye:  Bugünkü (14.2.2015 tarihli) Ekogazete’de bir “saman ev” yazısı vardı.  Bir arkadaşımız açıklama gönderdi:  “Not edin!  Datça’da da saman ev yapılıyor, bitti bitecek”.  Aşağıdaki adrese tıklayın ve bu sevimli girişimin tadına varın.  Bu bilgiyi yollayan değerli arkadaşımız Yaprak Hanım’a hudutsuz teşekkürler.

Ekogazete.

http://datcasaman.blogspot.com.tr/

 

DATÇA'DAKİ SAMAN EV

 

 

Bu yazı Genel Konular içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Araya giren bir haber: Datça’da “Saman Ev”

  1. derya demir dedi ki:

    Merhabalar,
    Tesadüfen saman ev hakkındaki yazınıza denk geldim. Bu evi ben ve eşim inşaa ediyoruz. Blogspotu ben başlattım fakat yoğunluk nedeniyle devam ettiremedim. Gösterdiğiniz resim temsili (alıntı) bir resimdi. Evin asıl resmi https://www.facebook.com/datcasaman adresinde mevcut. Ilgileniyorsaniz bırakabilirsiniz. .Eğer mevcut resmi de aslıyla degistirebilirseniz seviniriz.. Teşekkürler ve kolay gelsin..

  2. Türkan dedi ki:

    Her şey harika görünüyor, ellerinize sağlık 🙂 Biz de saman evimizi kendimiz yapıp geçen eylül ayında içine taşındık. İnsanın kendi elleriyle yaptığı evde oturması tarif edilemez bir duygu. İlgilenirseniz yapım aşamalarını blogumda anlatıyorum. http://www.bahcebuyucusu.com

Bir Cevap Yazın

